ChristenUnie bakt oliebollen voor verzorgingshuizen

Oliebollenactiedinsdag 02 januari 2018 22:16

Traditiegetrouw heeft de ChristenUnie oliebollen gebakken voor de verzorgingshuizen in Hollands Kroon. In samenwerking met woonzorggroep Samen werden op oudejaarsdag de oliebollen uitgedeeld door de fractie, het bestuur en kandidaten van de ChristenUnie.

In de Trambaan in Nieuwe Niedorp, Kapellehof in Den Oever, Noorderlicht in Hippolytushoef en Molenweid in Wieringerwaard werden de oliebollen met groot enthousiasme ontvangen. De facilitaire dienst van Samen had voor muziek en een borrel gezorgd en zo beleefden we samen met de inwoners een gezellige middag.

Als ChristenUnie houden we deze traditie, die in het eerste jaar van de gemeente Hollands Kroon is ontstaan, graag in ere en de afspraken voor volgend jaar zijn alweer gemaakt. Het is ontzettend fijn om naast alle debatten en beleidsdiscussies ook een keer gewoon de handen uit de mouwen te steken. Als ChristenUnie-team bakken is al hartstikke leuk, maar de ontmoetingen en gesprekken met zoveel lieve en gastvrije mensen zijn goud waard. Er zijn zoveel mooie mensen bij het personeel en de bewoners en dat maakt de jaarlijkse oliebollenparty tot een groot feest wat we ook in 2018 niet willen missen!

Karin van Til en Johan Paul de Groot met de oliebollen in Molenweid

Hans van Eck en Marjon Tolhuis in actie in verzorgingshuis Trambaan