Wim Holsappel koninklijk onderscheiden

Wim Holsappelvrijdag 27 april 2018 19:24 Tijdens de jaarlijkse lintjesregen op donderdag 26 april heeft onze oud-voorzitter Wim Holsappel, tot zijn grote verrassing, uit handen van burgemeester Nawijn een Koninklijke onderscheiding mogen ontvangen. lees verder

In memoriam: Yvonne Anker

Yvonne Ankervrijdag 13 april 2018 13:58 Hierbij willen wij u ervan op de hoogte stellen dat wij op vrijdag 6 april het bericht hebben ontvangen van het overlijden van ons gedreven bestuurslid Yvonne Anker. Vertrouwend op Gods liefde is zij heengegaan. Haar inzet, warme betrokkenheid voor alles wat kwetsbaar is en haar scherpe blik zullen wij binnen het bestuur en de fractie oprecht gaan missen. lees verder

Word lid!

topbanner ledenwerfactie GR2018 groepsfotowoensdag 28 maart 2018 10:49 Deze week zal Johan Paul de Groot in Hollands Kroon, evenals vele andere ChristenUnie-raadsleden aan een nieuwe periode mogen beginnen om geloof een stem te geven in de politiek. Raadsleden hebben daarbij wel steun, opleiding en advies nodig. Die krijgen ze dankzij de ChristenUnie-leden, die maken het mogelijk dat raadsleden goed toegerust kunnen worden om hun werk zo goed mogelijk te kunnen doen. lees verder

Kiezers bedankt!

Bedankt voor uw stem!donderdag 22 maart 2018 12:17 Maar liefst 993 kiesgerechtigden togen naar de stembureaus op woensdag 21 maart om op de ChristenUnie te stemmen; een winst van maar liefst 194 stemmen, oftewel 25% winst! Helaas net niet genoeg voor een tweede zetel, maar wel een prachtig resultaat! lees verder

Fractiejaarverslag en verantwoording over het jaar 2017

Logo CUHKdinsdag 20 maart 2018 10:22 De ChristenUnie Hollands Kroon legt graag verantwoording af over wat de fractie heeft gedaan in het afgelopen jaar en niet alleen voor de eigen achterban. De ChristenUnie vindt dat alle inwoners het recht hebben om het doen en laten van de ChristenUnie te kunnen volgen -en waar nodig van commentaar te voorzien- en daarom publiceert zij haar jaarverslag en verantwoording op deze website: lees verder

« Vorige Volgende »

april 2018