Leuk, die digitale bezoekers, maar hoe zit het met de echte toeristen?

jp6maandag 10 december 2018 13:59 In het regionale verband De Kop Werkt is €1.600.000 uitgetrokken om toeristen naar Noord-Holland Noord te lokken. En eerlijk is eerlijk: we hebben veel te bieden. Unesco Werelderfgoed de Waddenzee met het Waddeneiland Wieringen, bloemencorso in Winkel, het grootste aaneengesloten bloembollengebied ter wereld in Anna Paulowna, de Visserijdagen in Den Oever en ga zo maar door! lees verder

Rian van Dam nieuwe burgemeester Hollands Kroon

Rian van Dam.jpgdinsdag 04 december 2018 23:33 De ChristenUnie feliciteert mevrouw van Dam met haar voordracht als burgemeester van Hollands Kroon. Met het aanstaande vertrek van burgemeester Nawijn heeft de gemeente een kundig opvolger in zicht met een ruime bestuurlijke ervaring.  lees verder

Onderzoeksrapport COWWI leidt tot motie van treurnis