Kiezers bedankt!

Bedankt voor uw stem!donderdag 22 maart 2018 12:17

Maar liefst 993 kiesgerechtigden togen naar de stembureaus op woensdag 21 maart om op de ChristenUnie te stemmen; een winst van maar liefst 194 stemmen, oftewel 25% winst! Helaas net niet genoeg voor een tweede zetel, maar wel een prachtig resultaat!

"Zet je in voor de bloei van de plaats waarin je woont, want de bloei van je woonplaats is ook jullie bloei. (Jeremia 29:7)"

Met deze tekst zijn wij de campagne in gegaan en wij hebben ervaren dat de volgorde goed is: eerste prioriteit is de samenleving en dat hoort ook zo als politieke partij; je zit er niet voor jezelf, maar voor de inwoners en we zijn dankbaar dat zoveel inwoners ons hun steun en vertrouwen hebben gegeven. Het raadswerk zal door Johan Paul de Groot voortgezet mogen worden en hij zal zich ook in de periode die voor ons ligt met passie inzetten voor de bloei van de plaats waarin wij wonen. Daarbij mag hij zich gesteund weten door enkele fractieondersteuners en wij wensen hen allen daarbij Gods zegen toe.

Ook de vele vrijwilligers zijn we erg dankbaar! Bij de acties voor de Voedselbank, maar ook bij het bakken van oliebollen, de acties met de blauwe boom in de winkelcentra en de kerkentour; velen hebben zich ingezet voor de ChristenUnie en hebben daarmee een steentje bijgedragen aan dit mooie resultaat! Bedankt!

In het onderstaande overzicht kunt u lezen hoeveel stemmen er per stembureau aan de ChristenUnie zijn gegeven.

1 school de Oude Boomgaard Nieuwe Niedorp 6
24 rijver. Bucephalus Barsingerhorn 13
25 de Trambaan Nieuwe Niedorp 21
26 Dorpshuis de Nieuwe Horn Kolhorn 12

Op de website van Hollands Kroon een overzicht van de stemmen per stembureau en per kandidaat.