Geslaagde kandidatenbijeenkomst!

CU Fractie (groot) (1)donderdag 18 januari 2018 14:33

Zaterdag 13 januari om 14:00 waren alle leden, van ChristenUnie Hollands Kroon, die zich kandidaat hebben gesteld voor de Gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart uitgenodigd voor een bijeenkomst in de Cultuurschuur te Wieringerwerf. Na het welkom en openingsgebed werd het verdere programma gepresenteerd.

Lijsttrekker Johan Paul de Groot hield een korte speech over het verkiezingsprogramma en de invulling van de komende campagnetijd. De campagnetijd zal bestaan uit debatavonden, zaterdagen in maart de straat op waarbij we contact leggen met de inwoners en de handen uit de mouwen met inzamelacties in samenwerking met de Voedselbank. Veel eigen publiciteit zal via de digitale weg van Facebook gaan verlopen, waarbij kandidaten en volgers van de pagina zelf ook de berichten verder kunnen delen met hun vrienden en bekenden.

Hierna werd het tijd voor het maken van de foto’s waarbij Leen van Nieuwenhuijzen bereid was gevonden om deze met gedrevenheid vast te leggen. In een gemoedelijke en gezellige sfeer met elkaar zijn er foto’s van de gehele groep genomen op de trappen in en buiten de Cultuurschuur (oude gemeentehuis van de Wieringermeer).

Daarna het moment van de ondertekening, alle kandidaten hebben daarbij de bewilligingverklaring van de ChristenUnie getekend en het officiële kandidaatsstellingformulier vanuit de Kiesraad. Vervolgens mocht een ieder apart poseren voor de fotograaf zodat iedere kandidaat gepresenteerd kan worden met foto en persoonlijke informatie op onze website en Facebookpagina.

Tussentijds was er voldoende ruimte om als kandidaten bij te praten. Wij mogen terugkijken op een waardevolle en gezellige middag met de aanwezige 15 van de 18 kandidaten. Met elkaar kijken we uit naar en bidden we voor een gezegende campagnetijd in woord en daad. Geef geloof een stem met hart voor Hollands Kroon!