ChristenUnie bakt oliebollen voor zorgcentra

Oliebollenactiedinsdag 31 december 2019 22:16

Traditiegetrouw heeft de ChristenUnie oliebollen gebakken voor de zorgcentra in Hollands Kroon. In samenwerking met woonzorggroep Samen werden op oudejaarsdag de oliebollen uitgedeeld door leden van de ChristenUnie.

In de Trambaan in Nieuwe Niedorp, Kapellehof in Den Oever, Noorderlicht in Hippolytushoef, Lelypark in Wieringerwerf en Molenweid in Wieringerwaard werden de oliebollen met groot enthousiasme ontvangen. De facilitaire dienst van Samen had voor muziek en een borrel gezorgd en zo beleefden we samen met de inwoners een gezellige middag.

In het eerste jaar van Hollands Kroon zijn we met deze actie en inmiddels was dit alweer de zevende keer dat we oliebollen hebben gebakken voor de zorgcentra. Het is ontzettend fijn om naast alle debatten en beleidsdiscussies ook een keer gewoon de handen uit de mouwen te steken. Als ChristenUnie-team bakken is al hartstikke leuk, maar de ontmoetingen en gesprekken met zoveel lieve en gastvrije mensen zijn goud waard. Er zijn zoveel mooie mensen bij het personeel en de bewoners en dat maakt de jaarlijkse oliebollenparty tot een groot feest!

314A1456-D487-4FC4-AA8A-9BD5AB60CD52.jpeg

Piet en Dominique met de oliebollen in Noorderlicht

61009059-12A7-48CD-9C03-7928CC8F6623.jpeg
Hans en Joop in actie in verzorgingshuis Trambaan