Winterfair Wieringerwerf

Winterfair Wieringerwerf 2017dinsdag 05 december 2017 20:26

Zaterdag 25 november stond de ChristenUnie Hollands Kroon op de AED winterfair in Wieringerwerf.  De Zuiderzeehal was door de organisatie schitterend in winterse sferen ingericht. Het grote licht ging uit en de sfeerverlichting in de kraampjes aan. Een gezellige en ongedwongen sfeer.

Als ChristenUnie hadden wij een winterse kraam ingericht en veel mensen maakten van de gelegenheid gebruik om hun zorgen of andere gedachten en gevoelens over de gemeente met ons te delen.

Marjon had een mooie rebus in elkaar geknutseld en deze is door meer dan honderd mensen goed opgelost! Uit de goede inzendingen hebben we een winnaar getrokken en inmiddels is de prijs, een bon voor een filmarrangement die door haar en Dick Smit mogelijk was gemaakt, uitgereikt aan de winnares.

We kijken terug op een gezellige dag waar we met veel mensen mochten kennismaken en spreken over hun gedachten en ervaringen binnen onze gemeente. Een aantal mensen liet ook een kerstwens voor de gemeente achter in de boom.  De wensen waren uiteenlopend van beter onderhoud van het groen en aandacht voor de jeugdzorg,  tot kerst wensen als gezondheid en veel geluk voor alle inwoners van de gemeente.

Alles bij elkaar kijken we terug op een gezellige dag en de aanmelding voor volgend jaar is alweer op de bus.